FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania

produkty

Q Q.

Jaki jest koszt wynajmu?

A.

Najbardziej cenimy sobie zadowolenie naszych Klientów, stąd przed dokonaniem wyceny ustalamy parametry usługi w taki sposób, by była najlepiej dopasowana do potrzeb Klienta. Z tego powodu do wyceny potrzebujemy m.in. takich informacji jak: lokalizacja, okres wynajmu oraz przybliżona ilość osób korzystających z kabin.

Q Q.

Na jak długo mogę wynająć toaletę?

A.

Czas wynajmu określa Klient i wybór należy tylko od niego. W przypadku zamówień bez określonej daty zabrania, Klient zgłasza zabranie sprzętu, a mToilet realizuje je do 7 dni kalendarzowych.

Q Q.

Jaki jest najszybszy czas realizacji zamówienia od momentu jego złożenia?

A.

Większość zleceń realizowana jest w ciągu 48 godzin.

Q Q.

Czym różnią się od siebie różne rodzaje toalet, czy jest różnica w cenie wynajmu?

A.

Szczegóły wyposażenia toalet można znaleźć na stronie Oferta oraz bezpośrednio u swojego Opiekuna. Do dyspozycji dostępna jest również Infolinia 800 000 800, gdzie można uzyskać dokładną informację o cenie.

Q Q.

Jak często należy serwisować toaletę?

A.

Ze względu na jakość świadczonych przez nas usługi i zadowolenie Klienta zalecamy serwis co tydzień. Częstotliwość rzadsza, tzn. co dwa tygodnie również jest możliwa, nie mniej przy spełnieniu określonych zasad i warunków współpracy, np. ilości osób korzystających z kabiny. Wszystkie środki stosowane przy serwisie toalet mają określoną wydajność. W przypadku gdy nieczystości w zbiorniku toalety mToilet są opróżniane rzadziej niż co dwa tygodnie komfort korzystania z toalety ulega znacznie pogorszeniu. Dodatkowo serwis wykonywany co tydzień jest serwisem tańszym, stąd też jest on zazwyczaj polecany przez naszych pracowników, mających doświadczenie w tym zakresie. W przypadku imprez trwających dłużej niż jeden dzień bezwzględnie konieczny jest tzw. serwis pośredni, realizowany zawsze po każdym dniu imprezy. Warto skonsultować się ze swoim Doradcą w tym zakresie i ustalić konkretne daty i godziny takiego serwisu toalet.

Q Q.

Kto jest odpowiedzialny za przygotowanie terenu pod wynajęty sprzęt?

A.

Klient zapewnia miejsce dla wynajętego sprzętu, które jest bezpieczne, a ustawienie zgodne z przepisami, pozwalające na swobodny dojazd samochodu ciężarowego po nawierzchni utwardzonej. Jednocześnie po stronie Klienta jest posiadanie wszelkich wymaganych zezwoleń związanych z ustawieniem wynajmowanego sprzętu oraz dojazdem do niego.

składanie zamówienia

Q Q.

W jaki sposób mogę zamówić toaletę przenośną?

A.

Oferujemy niemal wszystkie dostępne na rynku kanały komunikacji, wybór należy do Klienta:
elektronicznie wysyłając zamówienie na adres bok@mtoilet.pl
telefonicznie pod numerem Infolinii 800 000 800
telefonicznie u Opiekuna Klienta
bezpośrednio w siedzibie Przedstawicielstwa

Q Q.

Jaki przelicznik należy zastosować, by ilość toalet była wystarczająca?

A.

Dla wynajmu długoterminowego przyjmuje się, że jedna toaleta z serwisem co tydzień jest wystarczająca dla 1-10 osób.
Przykład: budowa, 30 osób - min. trzy toalety z serwisem co tydzień.
Dla wynajmu imprezowego przyjmuje się, że jedna toaleta wystarczy dla ok. 80 osób, maks. czas trwania imprezy 8h.
Przykład: impreza jednodniowa, czas trwania: maks. 8h, ilość osób ok: 300

finanse

Q Q.

Czy Klient jest odpowiedzialny materialnie za wynajętą toaletę?

A.

Tak, Klient odpowiada materialnie za wynajęty sprzęt i jest zobowiązany do jego zwrotu w stanie niepogorszonym niż stan, w jakim został on dostarczony, z wyłączeniem zużycia wynikającego z prawidłowego użytkowania. Jednocześnie Klient składając zamówienie może wykupić przejęcie ryzyka przez mToilet od kradzieży (dot. wyłącznie wynajmu na 5 dni lub dłużej).